بررسیSony Ericsson P1i (5)


 






 
امکان تغيير زنگ آلارم و قرار گرفتن ايستگاه راديويی برای آن امکان پذيراست . تقويم دارای تصوير روز ، هفته و ماه و دو ناحيه زمانی است . شما می توانيد رويدادها را به صورت قرارملاقات ، يادآوری ، سالروز و ... ذخيره کنيد . تاريخ تولد را می توان به صورت رويداد سالروزذخيره کردتا بطور اتوماتيک تکرار شود . گزينه های بسياری وجود دارد که توسط کاربر قابل تنظيم می باشد .

 

نرم افزارهای کار و يادداشت نيز وجود دارد . نرم افزار کار برای وارد کردن يادداشت های ساده مناسب است و نرم افزار يادداشت امکان ذخيره کردن يادداشت های کوتاه را فراهم می کند . يادداشت ها را می توان بصورت دستخط وارد کرد .

 

ماشين حساب ، مبدل ارز و ضبط صوت نيز وجود دارد که مدت زمان ضبط محدود به حافظه آزاد است .

 

نرم افزار Music DJ امکان ايجاد زنگ های پلی فونيک را فراهم می کند که در اينجا وجود ندارد . آيکن Task Manager در بالای گوشه راست صفحه نمايش وجود دارد که فقط با استفاده از قلم می توانيد آن را فشار بدهيد . Task Manager نيز دارای دو نوار است . يکی شامل ميانبرهايی به منوی اصلی و Stand by و دسترسی به آخرين نرم افزار استفاده شده است و ديگری شامل نرم افزارهای در حال اجرا و امکان غيرفعال کردن آنها است .

 

نرم افزار های Quick Office نيز مشاهده می شود که امکان باز کردن و ويرايش فايل های Word ، Excel ، Power Point ، را فراهم می کند . نرم افزار +PDF نيز فايل های PDF را می خواند . سونی اريکسون P1 دارای دو بازی از پيش نصب شده است .

 

منبع:www.irmob.com